З’ясовано, що розвитку вітчизняної інноваційної практики
педагогічної реабілітації учнів з особливими освітніми потребами
сприяють інновації як у спеціальній, так і в інклюзивній освіті,
практичне забезпечення особистісної спрямованості навчального
процесу, його диференціації та індивідуалізації в освітніх закладах
різних типів. У європейських і північноамериканських країнах основним
джерелом інновацій у галузі педагогічної реабілітації є багаторічна
практика інклюзивної освіти, в рамках якої вирішуються завдання
навчання учнів з особливими освітніми потребами за індивідуальними
планами, контролю та оцінювання їхньої роботи, моніторингу
ефективності процесу педагогічної реабілітації та ін.
Назва
СТАНОВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ВИХОВАНЦІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Нечипоренко, В. В. Становлення сучасної теорії і практики педагогічної реабілітації вихованців з особливими освітніми потребами / В. В. Нечипоренко, Ю. С. Сілявіна // Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. праць. - Серія: Педагогічні науки. – 2017. - Вип. 10. - С. 210-233.
Видавець:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова