З’ясовано, що розвитку вітчизняної інноваційної практики педагогічної реабілітації учнів з особливими освітніми потребами сприяють інновації як у спеціальній, так і в інклюзивній освіті, практичне забезпечення особистісної спрямованості навчального процесу, його диференціації та індивідуалізації в освітніх закладах різних типів. У європейських і північноамериканських країнах основним джерелом інновацій у галузі педагогічної реабілітації є багаторічна практика інклюзивної освіти, в рамках якої вирішуються завдання навчання учнів з особливими освітніми потребами за індивідуальними планами, контролю та оцінювання їхньої роботи, моніторингу ефективності процесу педагогічної реабілітації та ін.
Назва
Становлення сучасної теорії і практики педагогічної реабілітації вихованців з особливими освітніми потребами
Нечипоренко, В. В. Становлення сучасної теорії і практики педагогічної реабілітації вихованців з особливими освітніми потребами / В. В. Нечипоренко, Ю. С. Сілявіна // Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. праць. Серія: Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 10. – С. 210–233.
Видавець:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова