У статті представлено результат практичної реалізації засобів вимірювання правової компетентності майбутніх соціальних працівників за такими показниками, як: правова свідомість студентів, їхня вмотивованість до здійснення фахово-правової діяльності, здатність до рефлексування рівня своєї обізнаності у правовій царині. За результатами проведеного та представленого у статті вимірювання зі студентами спеціальності 231 Соціальна робота Хортицької національної академії (м. Запоріжжя) спостерігаємо переважаючий вияв характеристик високого та достатнього рівнів розвитку правової компетентності. Крім цього, проведене дослідження виявило низку факторів, які потребують подальшого вивчення та деталізації їхнього впливу на розвиток у здобувачів правової компетентності: особистісна значимість емоційної оцінки професійної або життєвої ситуації на противагу обґрунтовано-правовій оцінці; полідисциплінарний дискурс розбудови освітнього процесу вищої школи, спрямованого на розвиток правової культури здобувачів та інші.
Title
Вимірювання правової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота
Сташук, О. О. Вимірювання правової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / О. О. Сташук, Н. В. Руколянська, Ю. Л. Короткова // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – Запоріжжя : Вид-во Хортицької національної академії, 2022. – Вип. 2 (7). – С.101–115.
Видавець:
КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
правова компетентність, правова свідомість, соціальна робота, показник, вимірювання
Вимірювання правової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота