-
ГАРМОНІЙНІ СТОСУНКИ БАТЬКІВ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
- Back
Метадані
Опис
Сучасне становище сім’ї та соціально-демографічний розвиток України свідчать
про такі негативні тенденції: збільшення кількості розлучень та неповних сімей,
зменшення кількості сімей з двома та більше дітьми, руйнування традиційної структури
сім’ї. В багатьох випадках причиною таких негативних явищ і тенденцій є конфліктні
дисгармонійні стосунки між батьками, відсутність у молоді позитивної моделі
сімейного життя і сімейних цінностей, чіткого уявлення про сім’ю як про соціальну
систему, що передбачає не тільки наявність почуттів, стосунків, але і виконання певних
ролей, значну міру відповідальності. Дослідження питання формування гармонійних
стосунків батьків як чинника особистісного розвитку підлітка з порушеннями функцій
опорно-рухового апарату є більш ніж актуальним і важливим завданням суспільства і
держави, виконання якого дозволить створити надійні передумови для збереження
міцної сім’ї, а також сприятиме запобіганню відхилень у особистісному розвитку дітей.
Сьогодні доступну психологічну підтримку батькам переважно надають
психологи спеціальних загальноосвітніх установ. Однак, наявні в цих закладах
алгоритми і технології психологічної підтримки батьків не завжди комплексні,
своєчасні й результативні.
Назва
ГАРМОНІЙНІ СТОСУНКИ БАТЬКІВ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
Ресурси за видами документів
Ресурси за розділами
Дата публікації:
Бібліографічний опис:
[1] Алёшина Ю. Е. Поло-ролевая дифференциация как комплексний показатель
межличностньк отношений супругов. Вестник МГУ. Сер. 14: Психология. 1989. No
2. С. 44-53.
[2] Альошина А. І. До проблеми дитячого церебрального паралічу. Фіз. виховання,
спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. 2014. No 3. С. 76-79.
[3] Балл Г. О. Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній
сферах). Рівне : Вид. Олег Зень, 2007. 172 с.
[4] Бевз Г. М. Прийомна сім’я: соціально-психологічні виміри : монографія. Київ :
Слово, 2010. 352 с.
[5] Белорукова Н. О. Семейные трудности и совладающее поведение на разных этапах
жизненного цикла семьи : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05. Кострома, 2005. 240
с.
[6] Боришевський М. Й. Дорога до себе: від основ суб’єктності до вершин духовності :
монографія. Київ : Академвидав, 2010. 416 с.
[7] Буковинський А. Й. Навчально-методичний посібник для фахівців, які
впроваджують програми підготовки до подружнього життя. Київ : Україна, 2014.
[8] Віндюк П. А. Особливості інклюзивного навчання дітей із церебральним паралічем
у загальноосвітній школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і
загальноосвітній школі : зб. наук. пр. 2016. Вип. 48 (101). С. 270-277.
[9] Вознюк Л. М. Проблематика стосунків між фахівцями та батьками дітей з ДЦП.
Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец.
психологія. 2014. Вип. 28. С. 41-45.
[10] Глоба О. П. Програма соціалізації осіб з порушеннями опорно-рухового апарату.
Освіта та пед. наука. 2014. No 1. С. 44-50.
[11] Говорун Т. В. Гендерна психологія : навчальний посібник. Київ : Вид. центр
«Академія», 2004. 308 с.
[12] Гошовська Д. Т. Проблеми моральної ідентифікації сучасних підлітків у
контексті генетичної психології. Наукові записки Інституту психології імені Г. С.
Костюка АПН України. 2006. Вип. 29. С. 32-38.
[13] Гуменюк О. Є. Психологія Я-концепції : навч. посіб. Тернопіль : Економічна
думка, 2004. 310 с.
[14] Давидюк Н. О. Типові причини формування конфліктних взаємин у подружній
діаді. Український соціум : наук. журн. 2004. No 2 (4). С. 29-33.
[15] Данильчук В. М. Особливості батьківства дітей із ДЦП та його психологічний
супровід. Теорія і практика сучасної психології. 2016. No 1. С. 44-49.
[16] Долинська Л. Підготовка молоді до сімейного життя (соціально-психологічний
тренінг). Пазашкольнае вихаванне. 2007. No 9. С. 23-27.
[17] Кікінежді О. М. Гендерна ідентичність в онтогенезі особистості : монографія.
Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2011. 400 с.
[18] Кісарчук З. Г. Теоретичні та технологічні аспекти застосування сучасних
методів психодинамічної парадигми у вітчизняних соціокультурних умовах.
Актуальні проблеми психології Зб. наукових праць Інституту психології імені Г.С.
Костюка НАПН України. 2014. Вип.10. С. 5-20.
[19] Кляпець О. Я. Психологічні чинники вибору молодою людиною цивільного
шлюбу: автореф. дис. ... канд. психол. наук: спец. 19.00.05 / Інститут соціальної та
політичної психології АПН України. Київ, 2004. 23 с.
[20] Козловська Е. В. Гармонійні стосунки в сім’ї як фактор особистісного зростання.
Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету : зб. наук.
пр. 2008. No 41. С. 82-85.
[21] Козловська Е. В. Роль образу сім’ї в гармонізації стосунків молодим
подружжям. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН
України. 2010. Т. ХІІ. ч. 3. С. 214-221.
[22] Козловська Е. В. Феномен психологічної готовності молодого подружжя до
гармонізації стосунків. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С.
Костюка НАПН України. 2010. Т. ХІІ. Ч. 2. С. 115-122.
[23] Колишкін О. В. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями
опорно-рухового апарату. Суми : Унів. кн., 2016. С. 138-158.
[24] Колісник О. П. Психологія духовного саморозвитку особистості: монографія.
Луцьк : РВВ «Вежа» Волинського держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. 400 с.
[25] Коновальчук І. М. Сімейні взаємовідносини й особливості соціалізації дитини.
Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. Ін-ту психології імені Г.
С. Костюка АПН України. 2006. Вип. 1. Т. VIII. С. 171-176.
[26] Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості.
Київ : Радянська школа, 1989. 608 с
Видавець:
НАУКА XXI СТ.: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ ТОМ 1 СУСПІЛЬНІ НАУКИ