-
МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ЦЕНТРАХ РАННЬОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
- Back
Метадані
Опис
Актуальність перегляду змісту, форм та засобів професійної підготовки майбутніх фахівців
в закладах вищої освіти зумовлена потребою у підвищенні їхньої конкурентоздатності на сучасному
ринку послуг з ранньої соціальної реабілітації. Наукові засади системного підходу дозволили автору статті
розглянути педагогічний феномен методичної системи з позиції сукупності взаємозалежних ієрархічних
компонентів, які зумовлюють протікання процесів, спрямованих на забезпечення якості вищої освіти. Метою
статті є представлення результатів моделювання автором методичної системи підготовки студентів до роботи
в закладах ранньої реабілітації у єдності трьох складових: методологічно-цільової, змістово-процесуальної
та контрольно-результативної. Системоутворюючим елементом означеної системи виступила мета – розвиток
готовності майбутніх соціальних педагогів, – яка реалізується шляхом розвитку світоглядно-позиційного,
операційно-когнітивного та особистісно-ресурсного компонентів готовності.
Назва
МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ЦЕНТРАХ РАННЬОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Ресурси за видами документів
Ресурси за розділами
Дата публікації:
Автори:
Бібліографічний опис:
Вайнола Р. Х. Особистісний розвиток майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки: монографія
/ за ред. С.О.Сисоєвої. Запоріжжя. Вид-во ХНРБЦ, 2008. 350 с.
Войтович О. П. Теоретичні і методичні засади формування технологічної компетентності майбутніх екологів у процесі
фахової підготовки : дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Національний педагогічний університет імені М. П.Драгоманова.
Київ, 2018. 457 с.
Друзь І.М. Педагогічна система підготовки фахівців в умовах Болонського процесу, 2011 URL : http://repository.kpi.
kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/542/1/TPUSS_2011_1_Druz_Pedagogichna%20systema.pdf (дата звернення: 28.03.2019).
Колодійчук Ю. В. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями
здоров’я : дис. канд. пед. наук: 13.00.04. / Одеський національний політехнічний університет. Одеса, 2017. 265 с.
Матвійчук Т.В. Особливості професійної підготовки соціальних працівників: регіональний аспект. Збірник наукових
праць Хмельницького інститутту соціальних технологій Університету «Україна». 2014. No1(9). С.82−86.
Мислицька Н.О. Навчання фізики на засадах пропедевтичного підходу у формуванні методичної компетентності
майбутнього вчителя фізики: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02. / Національний педагогічний університет імені
М. П. Драгоманова. Київ, 2018. 448 с.
Нечипоренко В. В. Теоретичні і методичні засади навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як
відкритої соціально-освітньої системи : дис. доктора пед. наук : 13.00.03. / Національний педагогічний університет імені
М. П. Драгоманова. Київ, 2013. 611 с.
Нісімчук А. С., Падалка О. С., Шпак О. Т. Сучасні педагогічні технології : навчальний посібник. Київ: Видавничий
центр «Просвіта», Пошуково-видавниче агентство «Книга Пам’яті України», 2000. 368 с.
Олексюк Н. С., Cплавінська О. Зміст професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до соціальної
реабілітації дітей з інвалідністю. Наука. Освіта. Молодь. 2017. Ч.3, С.74−76.
Поліщук В. А. Праксеологічний підхід як інноваційна основа вдосконалення професійної підготовки майбутніх
соціальних працівників Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна
робота. 2014. Вип.32. С.148–150.
Сайко Н. О. Теорія і практика підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальної реабілітації молодших підлітків
у загальноосвітніх навчальних закладах: дис.. ... д-ра пед.. наук: 13.00.04 / Полтавський національний педагогічний
університет імені В. Г. Короленка. Полтава, 2017. 634 с.
Слозанська Г. І. Практикоорієнтованість системи професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих
навчальних закладах як умова формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців Науковий вісник Ужгородського
національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота». 2014. Вип. 32. С.177−179.
Сташук О. О. Cоціальний практикум як реабілітаційна складова інтеграції дитини дошкільного віку з особливими
потребами у соціальне середовище Педагогічний процес: теорія та практика науковий журнал.. 2018. No1-2. С.60−61.
Товщик С.А. Теоретико-методологічні аспекти підготовки фахівців соціальної сфери. Соціальне партнерство у
професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М.Коляденко
Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка. 2010. С.52−55.
Цюра С. Педагогічна взаємодія як система самоорганізовувана Вісник Львівського Університету. Cер. пед. 2005. Вип.
19. Ч. 1. С. 51–64
Чернуха Н. Реалії та перспективи соціальної педагогіки у сучасному українському соціумі Перспективи розвитку
соціальної педагогіки в Україні : Матеріали Круглого столу (24 травня 2018 року, Київ) / за ред. О.В.Чуйко. Київ: КНУ
імені Тараса Шевченка, 2018. С.108.
Видавець:
НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Ключові слова:
методична система; професійна готовність; науково-методичне забезпечення; заклад вищої освіти