Home > Collections > Наукові тексти > ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Актуальність дослідження. На сьогодні проблема соціальної адаптації дітей
з розладами аутичного спектру (РАС) у різних вікових періодах залишається
практично нерозробленою. Аналізування наукових праць, присвячених
вищеозначеній проблематиці надало змогу визначити, що, з одного боку, це
пов'язано з труднощами у психологічній оцінці емоційного стану дитини з
аутизмом, особливо в дошкільному періоді, а з іншого – з недостатньою
розробленістю об'єктивних психологічних критеріїв та психолого-педагогічних
умов для корекції та формування у цієї категорії дітей адаптивних здібностей до
соціалізації. Важливим є те, що у дітей з аутизмом недостатність лексики за
кількісним параметром призводить до якісних змін словника, що тягне за собою
погіршення якості засвоєння багатозначності значень слів. При цьому,
нерозуміння переносного значення слів залишається здебільшого у дітей із
аутизмом, навіть після проведення спеціальної психолого-педагогічної
корекційної роботи.
Назва
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Панов, М. С. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої активності у дітей з розладами аутичного спектру старшого дошкільного віку / М. С. Панов, І. О. Жадленко // Actual priorities of modern science, education and practice : Proceedings of the ХХI International Scientific and Practical Conference, Paris, France, May 31 – 03 June, 2022. - С. 732-736.