Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > Реалізація принципів дуальної соціально-педагогічної освіти у вищій школі україни: компаративний пошук організаційно-методичних можливостей
Реалізація принципів дуальної соціально-педагогічної освіти у вищій школі україни: компаративний пошук організаційно-методичних можливостей
Актуальність теми зумовлена питаннями поглиблення практиоорієнтованості вищої освіти, прагненням багатьох закладів освіти готувати фахівців, рівень яких відповідає сучасним вимогам ринку праці, а також пошуком можливостей для швидкого працевлаштування випускників за фахом. Метою науково-оглядового дослідження визначений компаративний аналіз вітчизняних та зарубіжних розвідок, присвячених вивченню можливостей та ефектів від запровадження дуальної вищої освіти. До основних результатів пошуку відносимо виявлені нами особливості організації дуальної соціально-педагогічної освіти (відстрочений початок виробничої діяльності та індивідуалізований характер дуального навчання в умовах професійної супервізорської підтримки), а також перелік оранізаційно-методичних можливостей закладів вищої освіти: впровадження дисциплін, програми яких зорієнтовані на дуальну модель навчання; організація виробничої (переддипломної) практики; використання ресурсу підготовки студентами курсових та дипломних робіт за затребуваними сучасною соціально-педагогічною практикою темами; соціокультурна активність студентів (їхнє залучення до соціальних проектів, роботи в складі ГО, волонтерства); стажування за фахом. Визначені нами ефекти від організації освітнього процесу з врахуванням принципів дуального навчання (підвищення академічної успішності, розвиток низки пізнавальних навичок, навичок soft skills, а також стійкого інтересу до продовження навчання, зокрема, на магістерських програмах) підкреслюють доцільність подальших системних розвідок для вирішення порушеної проблеми.
Назва
Реалізація принципів дуальної соціально-педагогічної освіти у вищій школі україни: компаративний пошук організаційно-методичних можливостей
Сташук, О. О. Реалізація принципів дуальної соціально-педагогічної освіти у вищій школі україни: компаративний пошук організаційно-методичних можливостей / О. О. Сташук // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – Запоріжжя, 2021. – Вип. 1 (4). – С. 60–77.
Видавець:
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради
Ключові слова:
організаційно-методичні можливості, заклади вищої освіти, принципи, дуальна освіта, ефекти дуального навчання