XXI століття характеризується швидким темпом життя, отриманням та обробкою реципієнтом великої кількості
інформації за невеликий проміжок часу. У сучасних умовах якісно новим чином вирішується проблема візуального ряду
знакотворення, оскільки пред‘являються вищі вимоги до сприйняття та запам‘ятовування айдентики фірмового
(візуального) стилю. Це і пояснює підвищення інтересу науковців до аналізу тенденції в стилістиці знакових форм
графічного дизайну.
Назва
ТЕНДЕНЦІЇ ВІЗУАЛЬНОГО СПРОЩЕННЯ ФОРМИ В ГРАФІЧНІЙ ПОБУДОВІ СУЧАСНОГО ФІРМОВОГО ЗНАКУ
1. Безсонова Л. До питання про дефініції у графічному дизайні: сучасний зміст поняття «логотип» / Л. Безсонова //
Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті : Збірник наукових праць, No 1 – Харків : ХДАДМ, 2010. – С. 257-260.
2. Гладун О. Д. Візуальна мова графічного дизайну як комунікативна знакова система / О. Д. Гладун // Вісник
Харківської державної академії дизайну і мистецтв, No 15. – Харків : ХДАДМ, 2012. – С. 11-14.
3. Горкуша М. Зображення чи логотип, а може торгова марка? (про законодавче визначення) / Михайло Горкуша
[Електронний ресурс], 2016. – Режим доступу: https://ilaw.center/zobrazhennya-chy-lohotyp
Видавець:
«ХОРТИЦЬКА НАЦІОНАЛЬНА НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНА АКАДЕМІЯ»