У статті проаналізовано тексти сучасних підручників із літературного
читання щодо втілення в їх змісті визначених Концепцією НУШ
загальнолюдських цінностей життя, описано та охарактеризовано
концепти, розкриті в текстах підручників.
Авторка констатує, що у фокусі уваги сучасної освіти принципи
педагогіки співробітництва, гуманної педагогіки, партнерська взаємодія
учасників педагогічного процесу, особливості діалогу «вчитель – учень»,
етичні норми спілкування педагога та школяра/-ки, які базуються на
усвідомленні цінності дитинства, загальнолюдських морально-етичних
правил комунікації. Результати такого переосмислення імплементовано
в Державні стандарти різних ступенів освіти.
Назва
ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ЖИТТЯ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
Фурман, О.Ф. Формування загальнолюдських цінностей життя засобами літературного читання // Pedagogical Sciences: Theory and Practice. - 2022. - no. 1(41). - Р. 231-235.
Видавець:
Pedagogical Sciences: Theory and Practice. no. 1 (41), 2022