Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
У науково-оглядовій статті охарактеризовано дизонтогенез психічного розвитку за
аутичним типом. Визначено особливості поведінки, когнітивних процесів, комунікативно-
мовленнєвого розвитку учнів початкової школи з розладами аутистичного спектра. Уточнено
дефініцію «навчальна поведінка». Виділено навички, властиві дітям зі сформованою навчальною
поведінкою. Виокремлено чинники, що ускладнюють процес формування навчальної поведінки учнів з
аутизмом. Узагальнено прояви несформованості навчальної поведінки учнів закладів загальної
середньої освіти.
Назва
ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
Саєнко, Т. А. Вплив особливостей дизонтогенезу психічного розвитку на формування навчальної поведінки учнів із розладами аутистичного спектра / Т. А. Саєнко //Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. — 2022. — Вип. 2 (7). — С. 158—167.
Видавець:
Хортицька національна академія
Ключові слова:
розлади аутистичного спектра, учні закладів загальної середньої освіти, спеціальна освіта, дизонтогенез психічного розвитку, навчальна поведінка