Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > Критеріально-показникова характеристика рівнів розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Критеріально-показникова характеристика рівнів розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Актуальність дослідження критеріально-показникової характеристики стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів обумовлюється тим, що на сьогодні не існує єдиної системи визначення рівня стресостійкості учнів, не визначені чіткі критерії та показники стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
Мета даної статті – визначити та охарактеризувати критерії, показники та рівні розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
Назва
Критеріально-показникова характеристика рівнів розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Кудінова, М. С. Критеріально-показникова характеристика рівнів розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова // Теоретичні і прикладні проблеми психології : збірник наукових праць / Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. – Сєвєродонецьк, 2019. – № 2 (49). – С. 216–233.
Видавець:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля