Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > КРИТЕРІАЛЬНО-ПОКАЗНИКОВА ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ
КРИТЕРІАЛЬНО-ПОКАЗНИКОВА ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ
Актуальність дослідження критеріально-показникової характеристики
стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів
обумовлюється тим, що на сьогодні не існує єдиної системи визначення рівня
стресостійкості учнів, не визначені чіткі критерії та показники
стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
Мета даної статті – визначити та охарактеризувати критерії,
показники та рівні розвитку стресостійкості учнів старших класів
загальноосвітніх шкіл-інтернатів.
Назва
КРИТЕРІАЛЬНО-ПОКАЗНИКОВА ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ
1. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і
допов.) / голов. ред. В. Т. Бусел. – К.; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2005. 1728 с.
2. Корольчук В. М. Обґрунтування організаційної моделі дослідження
стресостійкості особистості / В. М. Корольчук // Проблеми експериментальної
та кризової психології. – 2010. No 7. – С. 210-218.
3. Кудінова М. С. Концепт стресостійкості у сучасному
психологічному дискурсі / М. С. Кудінова // Науковий вісник Херсонського
державного університету. Серія «Психологічні науки». – 2016. – No 6 (25). –
С. 48-54.
4. Кудінова М. С. Структурно-компонентний аналіз феномена
стресостійкості особистості / М. С. Кудінова // Вісник Східноукраїнського
національного університету імені В. Даля. Теоретичні та прикладні проблеми
психології. – 2018. – No 1 (45). – С. 156-173.
Видавець:
СХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ВОЛОДИМИРА ДАЛЯ ISSN 2219-2654 ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ Збірник наукових праць