Home > Collections > Соціально-гуманітарні науки > МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Стаття присвячена актуалізації моделювання в процесі професійної підготовки майбутніх соці¬альних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді в умовах закладів вищої освіти. Метою статті є обґрунтування моделі системи формування готовності майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. Основними методами дослідження визначені аналіз, порівняння та синтез наукової літератури щодо проблеми моделювання педагогічних систем професійної підготовки фахівців; моделювання, абстрагування та проектування моделі системи професійної готовнос¬ті майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді; системати¬зація та узагальнення результатів моделювання. Запропонована авторська модель складається з чотирьох взаємопов’язаних структурних блоків: цільового, методологічного, організаційно-змістового та результа¬тивного. Визначені блоки репрезентують основні структурні елементи системи формування готовності май¬бутніх соціальних працівників до визначеної діяльності: мету, завдання, принципи, методологічні підходи, організаційно-педагогічні умови, компоненти та етапи формування готовності, їх змістове та організаційне забезпечення, критерії, показники, рівні та результат готовності.
Назва
МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ