У статті проаналізовано тексти сучасних підручників із літературного
читання щодо втілення в їх змісті визначених Концепцією НУШ
загальнолюдських цінностей життя, описано та охарактеризовано
концепти, розкриті в текстах підручників.
Авторка констатує, що у фокусі уваги сучасної освіти принципи
педагогіки співробітництва, гуманної педагогіки, партнерська взаємодія
учасників педагогічного процесу, особливості діалогу «вчитель – учень»,
етичні норми спілкування педагога та школяра/-ки, які базуються на
усвідомленні цінності дитинства, загальнолюдських морально-етичних
правил комунікації. Результати такого переосмислення імплементовано
в Державні стандарти різних ступенів освіти.
Назва
Формування загальнолюдських цінностей життя засобами літературного читання
Фурман, О. Ф. Формування загальнолюдських цінностей життя засобами літературного читання / О. Ф. Фурман // Педагогічні науки: теорія та практика. – 2022. – № 1 (41). – С. 231–235.